سامان بلاگ

ساخت وبلاگ

ما انسان ها به طور معمول یک سوم از عمر خود را ذرخواب می گذارنیم برای همین کیفیت و نحوه انجام آن بسیار اهمیت دارد. خواب مهم ترین چیزی است که شما به آن نیاز دارید تا در روز انرژی داشته باشید و بتوانید به کارهای روزانه خود برسید. این روزها ثابت شده است که استفاده از تشک مناسب می تواند در این زمینه به شما کمک کند. به همین علت شناخت مشخصات تشک طبی و تشخیص آن می تواند به شما کمک شایسته ای بکند.

محصولات خواب

واقعیتی که وجود دارد این است که دنیای محصولات خواب بسیار فریبنده است و افراد زیادی بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه قصد خرید تشک دارند.همه ی افرادی که روزها به تلاش می پردازند، قصد دارند که شب ها در یک جای نرم و گرم سر خود را بگذارند و بخوابند! اگر شما هم دوست دارید که یک خواب رویایی داشته باشید تا روزها را با راحتی بیشتری سپری کنید، توصیه می کنم که از محصولات خواب با کیفیت استفاده کنید.

شما باید یک تشک را خریداری کنید که کاملا با شما سازگار است، از همین رو شناخت مشخصات تشک طبی به شما بسیار کمک خواهد کرد. شما قبل از خرید هر تشک طبی باید بدانید که نیازهای شما چیست و به چه چیزهایی نیاز دارید؟ آناتومی و شکل بدن شما به چه شکل است؟ بدن شما در چه حالتی تعادلش ایجاد خواهد شد؟

نکته ای که برخی افراد متاهل به آن توجه ندارند، این است که حتما باید با همسر خود به خرید بروند چرا که از تشک هردوی شما باید استفاده کنید. بسیار مهم است که تشک شما نیازهای هردوی شما را پاسخگو باشد. به همین علت توجه به مشخصات تشک طبی که قصد خریداری آن را دارید، می تواند به شما کمک شایسته ای بکند.

تشک سفت، مناسب شما نیست!

در گذشته افراد باور غلطی داشته اند که هرچه تشک سفت تر باشد، بهتر است. خوشبختانه با پیشرفت علم و تکنولوژی این باور غلط کاملا از بین رفته است. جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده، تشک های معمولی قادر هستند که کمردرد را خیلی بهتر از تشک های سفت مهار کنند.

دانشمندان علت این امر را اینگونه بیان کرده اند که هنگامی شخصی به خواب می رود در یک نقطه از بدن، بیشترین فشار را وارد می کند.معمولا این نقطه از بدن که در هنگام خواب، فشار بیشتری را تحمل می کند، باسن، کمر یا شانه است! اگر تشک شما به اندازه کافی نرم باشد که بتوانید به راحتی بر روی آن تکان بخورید، می توانید از بروز این مشکل در خود جلوگیری کنید.

مشخصات تشک طبی

مشخصات تشک طبی

اگر قصد خرید تشک طبی را دارید، باید بدانید که به مسائل متعددی باید توجه کنید که در ادامه می خواهیم به آن ها بپردازیم. این موارد طبق سال ها تجربه و تحقیق بدست آمده اند، بنابراین توصیه می کنیم که با دقت به مطالعه آن ها بپردازید.

کیفیت

اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین مشخصات تشک طبی خوب که باید به آن توجه ویژه داشته باشید، اشاره کنیم، کیفیت است. شما قبل از خرید هر تشک طبی باید بصورت کامل مواد و کیفیت بکار رفته را موشکافی کنید. اگر برای خرید یک تشک طبی با کیفیت باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید به شما این اطمینان را می دهیم که کاملا ارزشش را دارد چرا که تشک طبی شما مدت زمان بیشتری برای شما قابل استفاده است.

اندازه تشک طبی

یکی از مشخصات تشک طبی خوب که باید به آن ها توجه کنید، این است که بدانید اندازه تشک طبی در سلامتی شما می تواند تاثیرگذار باشد به این صورت که اگر تشک طبی شما خیلی کوچک باشد، شما نمی توانید یک خواب راحت و بدون دردسر را تجربه کنید.

جالب است که بدانید یک فرد عادی که از سلامت جسمی برخوردار است در طول شبانه روز حدود 40 تا 60 بار غلت می خورد. این موضوع کاملا طبیعی است و اگر تشک طبی شما کوچک باشد این فرآیند با مشکل روبرو خواهد شد و آرامش ازشما در هنگام خواب گرفته خواهد شد.

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراحعه کنید.

منبع : مشخصات تشک طبی خوب را چگونه تشخیص دهیم؟

سامان بلاگ...
ما را در سایت سامان بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی یاوری samanblog بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 23 آبان 1398 ساعت: 12:36

پمپ باد یکی از ابزارهایی است که این روزها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار پرکاربرد است که افراد زیادی آشنایی بالایی با آن ندارند! از پمپ های باد می توان در مکان ها و جاهای مختلفی استفاده کرد که در این مقاله به آن ها می پردازیم. پمپ باد دستی و برقی از موضوعات اصلی است که به آن می پردازیم. اگر قصد خرید پمپ باد را دارید، بهتر است قبل از آن با انواع پمپ باد و کاربردهای آن ها آشنا شوید تا انتخاب بهتری در این زمینه داشته باشید.

در کجا از پمپ باد استفاده می شود؟

همانطور که اشاره کردیم، شما می توانید از پمپ باد در مکان ها و موقعیت های مختلفی استفاده کنید.

باد کردن وسایل چرخدار

یکی از رایج ترین استفاده ها برای پمپ های باد این است که از آن ها برای باد کردن وسایل چرخدار استفاده می شود. البته اندازه چرخ این وسایل در نوع پمپی که باید مورد استفاده قرار بگیرد، تفاوت ایجاد می کند. شما نمی تواند یک چرخ بسیار بزرگ را با پمپ بادی دستی، باد کنید چرا که این کار بسیار خسته کننده است.

باد کردن وسایل بادی

رایج ترین استفاده از پمپ های باد، باد کردن ابزارها و وسایل بادی مانند تشک بادی، استخر بادی و… است. برای باد کردن این وسایل بادی بزرگ بهتر است که از پمپ باد برقی استفاده شود تا بدون هیچ زحمت و در زمان کوتاهی این کار انجام شود.

آکواریم و هوارسانی به موجودات داخلی آن

از پمپ های بادی برقی برای هوارسانی به ماهی ها و موجودات درون آکواریم استفاده می شود. اگر آکواریم داشته باشید از اهمیت این موضوع مطلع هستید و می دانید که در صورت نرسیدن اکسیژن کافی به موجودات داخل آکواریم شاهد از بین رفتن آن ها هستید.

پمپ باد دستی و برقی

پمپ های باد معمولا به دو نوع دستی و برقی دسته بندی می شوند که استفاده از آن ها این روزها توانسته است، رواج پیدا کند.

پمپ باد دستی

پمپ باد دستی

پمپ باد دستی را می توان پدربزرگ نسل های جدید پمپ باد در نظر گرفت چرا که تکنولوژی آن بسیار قدیمی است و از گذشته دور از آن ها استفاده می شده! این پمپ ها در عین قدیمی بودن خود، دارای جایگاه ویژه ای هستند و برای مکان هایی که اشخاص نمی توانند به برق دسترسی پیدا کنند، بسیار کاربردی و ضروری به نظر می رسند!

شما حتما پمپ باد دستی را که برای باد کردن چرخ دوچرخه استفاده می کردید، به یاد دارید. شرکت های بزرگ که به تکنولوژی های روز دنیا دست یافته اند اما هنوز هم به تولید این نوع از پمپ باد دست می زنند چرا که از اهیمت و جایگاه ویژه این نوع از پمپ ها آگاه هستند!

پمپ باد برقی

پمپ باد برقی

اگر می خواهید که خودتان پمپ باد برقی درست کنید، احتمالا این کار را کمک چند کیت آماده و یک موتور الکتریکی می توانید انجام دهید! پمپ باد برقی نسبت به پمپ باد دستی کاربرد بسیار راحت تری داشته است و برای باد کردن وسایل بادی بزرگ مانند استخرهای بادی بزرگ و یا تشک های بادی بسیار کاربردی هستند.

در واقع اگر شما بخواهید این وسایل را با پمپ باد دستی باد کنید، احتمالا زمان بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. نکته دیگری که باید بدانید این است که پمپ باد برقی این وسایل را در کمتر از پنج دقیقه و بدون هیچ زحمتی باد می کنند!

در صورت تمایل برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع : پمپ باد دستی و برقی چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

سامان بلاگ...
ما را در سایت سامان بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی یاوری samanblog بازدید : 143 تاريخ : پنجشنبه 16 آبان 1398 ساعت: 14:15

معمولا همیشه هنگامی که در مورد جراحی بینی در مشهد یا دیگر شهرها صحبت می شود، بیشتر در مورد جزئیات عمل بینی گوشتی یا استخوانی، مراقبت های بعد از عمل ، مشکلات چراحی بینی و… صحبت می شود و در کمتر مواقعی در مورد اثرات روانی که جراحی بینی بر روی بیمار می گذارد، صحبت می شود. اگر قصد عمل بینی خود را دارید، به شما توصیه می کنیم که این مقاله را بصورت کامل مطالعه کنید چرا که در این مقاله ما در مورد اثرات روانی که جراحی بینی ممکن است بر روی شما بگذارد، صحبت می کنیم.

شاید ترسیده باشید که این اثرات روانی منفی باشند، اما حقیقت این است که جراحی بینی در مشهد یا دیگر شهرها اثرات مثبت روانی زیادی بر روی بیمار می گذارند به طوری که بیش از ۹۷ درصد از بیماران از عمل بینی خود راضی بوده اند و گفته اند اگر برگردند، دوباره همین کار را انجام می دهئد! در ادامه هر یک از این اثرات را دونه به دونه مورد بررسی قرار خواهیم داد.

افزایش میزان عزت نفس و اعتماد به نفس در بیمار

افزایش میزان عزت نفس و اعتماد به نفس در بیمار

با توجه به این که ظاهر افراد نسبت به گذشته زیباتر می شود، بیماران احساس خیلی بهتری نسبت به خود پیدا می کنند. این احساس به مرور باعث افزایش میزان اعتماد به نفس و عزت نفس می شود. احتمالا شما هم زیاد شنیده اید که کلید اصلی موفقیت اعتماد به نفس است!

بهبود نگاه اجتماع به فرد

جامعه ما توجه بسیار زیادی بر روی ظاهر افراد دارد و اکثر قضاوت هایی که در جامعه اتفاق می افتد با توجه به میزان زیبایی و جذابیت ظاهر یک فرد است. اگر تا بحال نگاه های خوبی از سمت افراد به شما نمی شده است و اعتماد به نفس خود را از دست  داده اید باید این خبر خوب را به شما بدهیم که بعد از عمل جراحی بینی در مشهد یا هر شهر دیگری که هستید، دیگر اوضاع مانند گذشته نخواهد بود و نگاه جامعه به شما با قبل تفاوت پیدا خواهد کرد.

طبق آمار های رسمی موجود تعداد کسانی که در میانسالی به عمل بینی دست می زندند از تعداد کسانی که در جوانی یعنی سن ۲۰ تا ۳۰ سالگی این کار را انجام می دهند، بیشتر است اما باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که جوانان زیادی هستند که به خاطر ظاهر خود خجالت می کشند و دست به فعالیت های مختلف نمی زنند.

اگر به دنبال یک حس بهتر در درون خود هستید و می خواهید زیباتر به نظر برسید، جراحی بینی یکی از راه هایی است که می توانید از آن استفاده کنید.

پیشرفت های کاری

حقیقت این است که در محل کار نباید افراد را بر اساس ظاهر و زیبایی شان مورد قضاوت قرار داد اما ما در جامعه ای زندگی می کنیم که زیبایی و ظاهر خوب در آن حرف اول را می زند! معمولا افرادی که دست به جراحی بینی خود می زنند، با افزایش اعتماد به نفس روبرو می شوند که در بالاتر هم در مورد آن کمی صحبت کردیم.

اعتماد به نفس و افزایش زیبایی باعث می شود که بیمار مراتب پیشرفت کاری را با سرعت بیشتری طی کند.

خودتان به انجام این کار تصمیم بگیرید

یکی از مشکلاتی که بیماران با آن دست و پنجه نرم می کنند، این است که با توجه به فشارهای خانواده، دوستان و یا … دست به جراحی بینی خود می زنند در حالی که خودشان دوست ندارند این کار را انجام بدهند. در حقیقت این بدترین اقدامی است که در این زمینه می توانید، انجام دهید. بهتر است که قبل از انجام جراحی بینی در مشهد یا هر شهری که در آن حضور دارید، با خودتان رو راست باشید.

در جراحی بینی معمولا هیچ راه برگشتی جز جراحی دوباره وجود ندارد که در بیشتر مواقع دوباره بینی مانند روز اول خودش نمی شود! شما باید با بینی و ظاهر جدیدتان کنار بیایید و آن را به عنوان یک تغییر در زندگی تان بپذیرید.

اگر می خواهید که جراحی بینی شما به بهترین صورت انجام شود، بهتر است که خودتان تمام مسئولیت های لازم در این زمینه را قبول کنید و با میل خود این کار را انجام دهید.

خطرات جراحی بینی در مشهد

خطرات جراحی بینی در مشهد

اگر تصمیم به جراحی بینی گرفته اید، بهتر است از عوارض، خطرات و  مشکلات چراحی بینی احتمالی که ممکن است برای شما پیش بیاید، مطلع شوید! این کار به شما کمک می کند که با دید بازتری به تصمیم گیری بپردازید. در ادامه عوارض جراحی بینی های گوشتی و استخوانی می پردازیم.

عوارض جراحی بینی استخوانی

یکی از عوارضی که پس از جراحی بینی های استخوانی در مشهد یا دیگر شهرها ممکن است بوجود بیاید، تورم بینی تا حتی یک سال پس از عمل جراحی است! البته این موضوع را باید بگوییم که این موضوع برای بینی های گوشتی بسیار بیشتر است که در بخش مربوط به آن ها در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

از دیگر عوارض جراحی بینی استخوانی می تواند تنگی نفس و مشکلات تنفسی باشد. البته این مشکل با کمک گرفتن از یک جراح بینی متخصص در ابتدا قابل حل است. شما باید عمل خود را به یک جراح بینی حرفه ای بسپارید. جراح بینی حرفه ای با استفاده از تجربه و مهارتی که دارد از بروز این مشکلات جلوگیری می کند.

 

برای مشاهده ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید.

منبع: مشکلات رایج بعد از عمل بینی

سامان بلاگ...
ما را در سایت سامان بلاگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی یاوری samanblog بازدید : 144 تاريخ : پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت: 13:14